Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




14 Ocak 2013 Pazartesi

(A)Tipik İnsan Halleri :)

Kimse bir diğerinin aynısı değildir elbette.. Her insan ayrı bir dünya mutlaka, keşfedene.. Keşfetmek isteyene :)
Birkaç gündür aklımda olan bir konuyu yazmak istedim bu kez; insan halleri üzerine..
Bu konuyu ilk fark edişim; başkalarını eleştirirken irkildiğimden oldu; ben kim oluyordum ki onun şu'su bunun bu'su diye içsesimle bile olsa yargıda bulunuyordum.. Sonra dönüp kendime bakınca; benim de çok da "tipik" olmadığıma kanaat getirdim, tıpkı her insan gibi :)
Son günlerde gözüme çarpan örneklerden başlayacak olursam ki bunlar olumlu/olumsuz diyemeyeceğimiz "haller", ismin "yalın" hali gibi diyeceğim ama çok objektif de durmayabilirim,içim gıdıklanıyor bazılarını düşününce napalım :)
Kaynak: www.yahoo.com
- Cümleye "BEN" diye başlayıp, o cümleyi "ben"siz tamamlayamayanlar var..
- İşi düşünce arayıp "seni de sadece işim düşünce arıyorum ama kusura bakma" diyenler var :)
- HAYIR diyemeyenler, kendini olmadık işlerin içinde bulanlar var..
- Tek Başına Yemek Yiyemeyen, bu yüzden de "bazı arkadaşlık"larını hiç bozamayanlar var..
- Sevdiği kıza açılamayanlar, her denemede başarısız olsa da umudunu kaybetmeyenler var..
- Mükemmel olmaya çalışıp, kendini hırpalayanlar ve bu çabada olduğunu hissettirdiğinden başkaları tarafından hırpalananlar var..
- Hayal kurmayı unutanlar var ya da hayal kurmak için "fazlasıyla büyümüş" olduğunu düşünenler..
- İnatla kin tutanlar, dilenen özürlere kulak asmayanlar var..
- Hayatında kötü bir şeyler olmasına alışmış, iyi bir şey olduğunda endişe duyanlar var..
- Her konu hakkında fikir yürütmeye çalışıp "Aa ne kadar bilgili çocuk" diyeceğiniz yerde "bir sus artık" bakışı attıklarımız var..
- Hayatı erteleyen, dünyaya kazık çaktığını / "nasılsa bir gün" yapacağını düşünenler var..
- Sırrınızı paylaştığınızda ısrarla başkasıyla paylaşanlar ve bunun sizin kulağınıza gitmeyeceğinizi düşünenler var..
- Çıkarlarınız çakışınca tanıdığınız insanlar var..hmmm evet tehlikeli bu durum..
- Dedikodu olmadan yaşayamayan /başkasının hayatını öğrenmezse çatlayacaklar var..
- Her şeyini -ama istisnasız her şeyini- annesiyle paylaşanlar var..(sadece kız değil erkekler de var..)
- Araba ve telefon markasıyla kendini ifade edenler var ..
- Espri yaptığınızda alınabileceğinden "espri yaptım" diye ekleme yapmanız gerekenler var..
- İnsana huzur veren, herkesin yanında olmasını istediği kişiler de var..
- Başınıza ne gelirse gelsin arayabileceğiniz/konuşabileceğiniz insanlar da var..
- Sözünüzü kesmeden sizi dinleyenler de var..
- Yüzsüzlükte sınır tanımayan hatta "yüz"süz olduğuna kesin inandıklarımız var..
- Göbek bağı olanlar var; ayrı gezemez hatta ayrı düşünemez haldeler..
- Konuşmasıyla yoranlar kadar rahatlatanlar da var..
- Her şeye negatif yaklaşıp haklı çıktıklarında da övünenler var..
- Başkalarının adına karar verenler var, diğer kişi yorulmasın diye yaptıklarını düşünüyorum :)
- Başkalarının işine burnunu sokanlar var..
- Bedava dayak bulsa kaçırmadan yiyecekler var..
- İş yapmayıp, iş yapanları da kendine düşman görenler var..
- Sigarayı yiyenler ve çevresine de saygı duymayanlar var da var......
- Tüm yaşadığı üzüntülere rağmen bunu belli etmeyenler ve hala şükredenler de var..
- İçindeki çocukla hiç tanışmamış olanlar var..
- Misafirliğe gittiğinde kendini ev sahibi sananlar var..
- Vazgeçilmez olduğunu düşünüp bunu habire test edenler var..
- Koşulsuz yardım edenler de var...

Kaynak: Kardeşim :)
Hasılı kelam... Var da var :)
Dediğim gibi hepsi var hayatımızda.. Eleştirmekti niyetim önce lakin aynaya bakınca eleştirmek yerine "analiz" etmenin daha uygun olacağına karar verdim :) Neden mi?
Ben de yukarıdakilerden bağımsız değilim bence..
Hatta dahası da var ..
- İnsan ilişkilerinde yabani,
- Hayır diyememe konusunda oldukça kendini harcayıcı
- Sulugözlülükte okyanus doldurucu
- Etiketleme konusunda kendimi törpülemeye çalışsam da "etiket seven" bir tarafım
- Önyargılara düşmeden karar alamayışım
- Saman alevinden daha feci parlayıp daha kısa sürede sönen yangınım
- Sabırsızlıkta "yerinde duramayışım" var
.... İyi olduğumu düşündüğüm taraflar da var elbette ama onu da ben söylemeyeyim değil mi :)
Kaynak: deviantart.com
HERKESE MUTLU GÜNLER :)

4 yorum:

  1. Ne kadar güzel yazmışsın,ama biraz kendine haksızlık etmişsin.Turuncu satırlardaki tespitlerin senin farkındalığının ne kadar yüksek olduğunu gösteriyor,keşke herkes biraz kendinin farkında olsa..
    Yazılarını daha birkaç gündür takip ediyorum,çookk samimi buldum,bana cesaret verdin açıkçası,düşünüp düşünüp,içimde kaybolan onca duyguyu yazmak...GÜZEL:))
    Belki henüz adını koyamadığım,tarifini bile yapamadığım "hayalimdeki iş"i bulmama da yardımcı olur yazmak,ne dersin:-)?
    bu arada bebek için çoookk sevindim,
    benim de bir kızım var,hayatımdaki her boşluğu dolduracabilecek bir umudum var...
    kendine ii bak:-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar sevgili adaşım :)
      Yazdığın güzel şeylerden utandım vallahi..Hatta ben ne yazmışım diye yazıyı bir daha okudum. Kendime haksızlık yaptım mı bilmiyorum ama her insanın eksileri artıları elbette oluyor;sanırım önemli olan onları bir dengede tutabilmek,kendine küsmemek :)
      Senin hayalindeki işi de merak ettim açıkçası ama yazmak bence en keyifli en güzel iş..Ben böyle bir şeye yardımcı olursam ohoo daha ne isterim, ne mutlu bana/bize :)
      Kızınızı da Allah bağışlasın diyeyim, tavsiyeleri bekliyorum o zaman devam yazılarda.. Görüşmek üzere, sevgiler..

      Sil
    2. Günüme umut kattın,kağıda yazmaktan çok böyle bir blogda yazmak,iletişimde olmak heyecan verici.
      Bebekle ilgili daha çok yaz,ve artık hep olumlu düşünme zamanı senin için,çünkü yaptığın her olumlamanın yansımasını bebeğinde göreceksin,
      Dediğim gibi birkaç gündür okuyorum bloğunu,geçmiş yazılarını okuyor ve yenilerini bekliyorum:)
      Görüşmek üzere,benden de sevgiler..

      Sil
    3. Memnun oldum tanıştığımıza :)
      Kağıda yazmaya her daim devam ama blogda yazmak ve farklı insanlarla iletişim kurmak benim için de oldukça heyecanlı; hele ki böyle güzel yorumlar geliyorsa :)
      Olumlamalara katılıyorum; bebişle ilgili yazılar inş. pek yakında..Sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...