Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




16 Mart 2014 Pazar

Elif Partimiz-15 Mart :)

Baby Shower'ın Türkçe karşılığı "bebek partisi" olmayabilir ama bizim evdeki partinin adı buydu;hatta daha çok şöyleydi:
"Elif geliyooor, Esra anne mi oluyoooor;o da ne doğumgünlerimiz var bizim" :)
Kısacası hepsini bir arada yaptık diyebilirim.
Klasik bir baby shower'da olduğu gibi kimseden hediye talep etmedik. İşin bu kısmı zaten bana inanılmaz saçma geliyor. Amacı aileye yardım gibi bir şey olabilir ama en güzel hediye zaten insanların bizi düşünerek getirdiği kendi ördükleri patikler, el yapımı oyuncaklar ve tatlı bodylerdi. Bir de kedili mama tabağı vardı kiii kusura bakmasınlar ama onu Elif'e saklayana kadar kendim de kullanmayı düşünüyorum; ne var yani kızımla ortak olsak?
Bizim partimiz nasıl oldu,oluştu, şekillendi önce orayı anlatayım:
Organizasyonları pek seven kardeşim bir gün "sana bebek partisi yapsak ya" dedi. Ben de "yok" dedim. Sonra zaman geçtikçe bu fikre soğuk bakmamın sebebinin "klasik baby shower" temaları olduğunu anladım. Ben de kendi partimize farklılıklar katabileceğimizi düşündüm.
Tarih olarak 37. haftanın son günü olması beni epey strese soksa ve yorsa da neyse ki kardeşim ve kuzenler birçok şeyi halletmişlerdi. Bir de tabii annem...Onlar olmasa gelenlere cips ve patlamış mısır ikram ederdim :)
Şimdi de sadece mantar ve yoğurdu karıştırdım ama yine de elim değdi yani.
Yaklaşık 1 ay öncesinden davet edeceğimiz insanlara haber verdik,ortalama bir sayıya ulaştık.
Menümüzü ve insanlara vereceğimiz hediyeleri ayarladık.
Geriye oyunlar kalmıştı. İnternetteki oyunlar bana fikir verdi ve ortaya farklı sorular/oyunlar çıktı.
Gündüzden kız arkadaşlarımız gelmişti ve yaklaşık 15 kişiydik. Akşama da eşler geldi. İnsanlar farklı zamanlarda gelip gidince kiminle ne ara görüştük biraz kafam döndü ama gerçekten çok keyifli geçen bir partiydi.
Oyunlardaki sorulardan biri "hamileliğimde en çok neyi özlemişimdir"idi. Kimse doğru cevap veremedi. Sizce en çok neyi özlemişimdir?
Gelelim menüye:



Hem pratik hem doymalık bir dolu çeşit vardı. Pastaların üzerindeki süsleri de kardeşim hazırladı.
Kısacası, niyet eğlenmek olunca öyle organizasyon şirketlerine ya da büyük çaplı bir şeylere ihtiyaç yok.
Maksat muhabbetimiz güzel olsun :)
Şaka maka yaşgünlerimiz de geldi ama o başka yazının konusu olsun...

Elif'in kendisi gibi partisi de pek şekerdi bizim için, darısı devamına inşallah.
Yayında ve yapımda emeği geçen, bir çatallık olsun katılabilen herkese yeniden teşekkür ederiz :)


10 yorum:

  1. Yaa ne kadar güzel olmuuş :) Çok iyi düşünmüşsünüz. O süslere de bayıldım ayrıca. Elinize sağlık :) Dediğin gibi darısı devamına inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler; eğlendik ve güzeldi gerçekten :)

      Sil
  2. Sağlıkla doğsun Elif Hanım :)

    YanıtlaSil
  3. sağlıkla gelsin Elif kız..musmutlu güzel bir yaşamı olsun inşallah :) bende istemiştim bebek partisi ama kısmet olmadı,sana doğum öncesi fotoğraf çekilmeni öneririm bol bol,mesela biz profesyonel çekim yapmıştık ve şimdi iyiki diyorum,harika bir hatıra oldu :) tahmin ediyorum çikolata diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için..Olmazsa olmaz bir şey değil parti işi elbette ki ama maksat muhabbet olunca neşeli geçti..
      Fotoğraf işini düşünüyoruz hala,tabii ben doğurmadan karar versek fena olmaz :)
      Çikolata değil ama doğru cevabı sonra uzun uzun yazayım çünkü 1 cümleyle anlatamayacağım..

      Sil
  4. Selam!
    Şimdi senin sorularına yanıt verme / tahmin oyunu oynuyordum. Sana yazıp yolladım ve buraya geldim. Bir de baktım ki parti olmuş bitmiş; şahane yemekler hazırlanmış. Gece gece üstü havuçlu, altı yoğurtlu tabak beni benden aldı. Nedir o?
    :)
    İmza: Obur Cincüce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      O kadar zararlı yiyecek arasından gidip en faydalısına takılmışsın; annem gibisin :) Zaten annemin favorisi o. Kabağı çok az bir yağda kavurup süzme yoğurt ile karıştırıp (isteğe göre sarımsak da eklenebilir-miş) üzerine de yine az yağda kavrulmuş havuç koyuyor. Süslemek için de kırmızı biber.. Tadı gerçekten çok lezzetli yani bolca yenebilir yani ben yedim :))

      Sil
  5. Ben baktım kimse benim için bişi yapmıyor kendi başıma kendi partimi vermiştim :( çok şanslısın bu yüzden..birkaç arkadaşım mamalarla destek oldular saolsunlar..
    bak kendi kendime yaptıklarım :) http://loveandsmile.wordpress.com/2011/10/16/hosgel-partim/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinki masmaviymiş, içimi açtı ne güzel bir anı olmuş ama..Şimdi baktıkça sen de mutlu oluyorsundur; iyi ki yapmışız diye :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...