Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




3 Mart 2014 Pazartesi

Heyecanlı Bir "Çift Çizgi" Haberi Nasıl Paylaşılır?

Bazen birinden önemli bir şey duyarsınız ve içiniz içinizde duramaz; taşmak ister.
Yani başkalarıyla paylaşmak...
İnsan sanırım mutluluğunu da acısını da paylaşınca kendini daha iyi hissediyor.
Bu konuda erkekler biraz ketum ama bence öyle olmaları daha iyi.
Kadınlar tarafındaysa bazen bakla ıslanmıyor, ne fenayız değil mi :)
Bir de kendi başımıza gelen güzel haberler var mesela hiç beklemediğin bir anda gördüğün çift çizgi gibi...
Kaynak: burada
Şimdi bu heyecanlı bir haber değil mi?
Hem de enn alasından!
Tabii ki emin olamama/ne yapacağını bilememe ve benim gibi şoka girme durumları da olabilir.
Peki böyle bir haber eşe dosta çevreye ne zaman/nasıl söylenir?
Elbette ki bu tamamen kişisel bir tercih yani doğrusu/yanlışı yok.
Kendi tecrübemizden yola çıkarak diyebilirim ki "en uygun zaman" diye bir şey de yok.
Ya pat diye söyleyeceksin ya da susacaksın :)
"Ben hamileyim"
"Biz bebek bekliyoruz"
"Sanki üç kişi mi oluyoruz ne?"
"(9 ay sonra falan) Anne olayım diyorum"
"Anneanne/babaanne/dede/teyze/hala/büyük büyük amca oluyorsun"lar var bir de...

Kaynak: burada
Diyelim paylaştınız.
İlk tepkilerin bazıları "şaşırma" şeklindeyse, çoğu "ben biliyordum zaten"lere bağlanıyor :)
"Son zamanlarda kilo almıştın sen"
"Yooo..."
                                                                    *
"Tipin bir değişti zaten, anlamıştım!"
"Daha dur ya, tipim değişecekse de şimdi biraz erken değil mi?"
                                                                    *
"Hıııı demek sigaradan o yüzden bu kadar rahatsız oluyordun!"(işyeri tabii ki bu)
"Nasıl yani??!! Hamile olmasam sigara dumanını içime mi çekmem lazım?"

Heyecanlı haberler nasıl paylaşılır tam olarak bilmiyorum ama "çift çizgili" bir heyecanlı haberi paylaşmanın binbir türlü yolu/şekli/cümlesi varsa karşılaşacağınız tepkilerin sayısının da bir o kadar binbir hali var :)
Bence en mantıklısı tüm dünyaya anons etmeden önce kendi içinizde bu haberi sindirmek, sevincini yaşamak...

8 yorum:

  1. En güzel haberlerden biri bu :) Ben de bu haberi ablamdan "teyze oluyorsun" şeklinde almıştım :) O an benim yaşadığım mutluluğun tarifi yok. Ablamın sevincini tahmin bile edemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede :) "Teyze olmak" da bambaşka güzel bir duyguymuş, kardeşimde gördüm ben de o mutluluğu..
      İnsan gerçekten ne diyeceğini bilemiyor :)

      Sil
  2. Canim benim Rabbim isteyen dileyen herkese bu iki cizgi mucizesini verir.blogunuzu yeni kesfettim coksamimi geldi takibe aldim bende beklerim:))))

    YanıtlaSil
  3. Ah o "ben biliyordum"cular... Sevmiyorum... Yahu şurada benim için mutlu ve çok heyecanlı bir haber paylaşıyorum, hemen konuyu kendine çevirip, pay çıkartıyorsun, olmaz ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen.. Sanırım hepimizde o durum var ama bazıları bunu daha bir garip yapıyor yani gözüne sokarcasına :P

      Sil
  4. Merhabalar,
    Yazınızı okuyunca benim de gözümün önüne geldi o ilk haber günü:) Sizinle de paylaşmak istedim izniniz olursa..
    Yakın arkadaşlarıma aşağıdaki videonun ilk 15 saniyelik kısmını göndermiştim..
    https://www.youtube.com/watch?v=lgzhQOL1kms
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ne harika. Elifle beraber izledik az önce, çok yaratıcı olmuş.. Önceden görsem yapabilir miydim bilmiyorum ama blogunuzu da çok sevdim. İyi ki tanıştık, mutlu oldum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...