Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




16 Aralık 2014 Salı

2014...

Geçtiğimiz (geçmekte olduğumuz) seneye dair o kadar çok şey var ki aklımda.
Önce 1 çift çizgi karşıladı bizi(2013'te), ardından "tatlı bir melodinin adı: Elif" oldu :) "Hazır mıyım acaba" demiştim bir ara :)
* İş hayatında 5 yılımı doldurmuşum geçen sene, bu yazıyı yeniden okuyunca tuhaf hissettim. Neredeyse 1 yıldır işe gitmiyorum ve çok mutluyum :)
Elif partisi yapmıştık yahu :) Canım kardeşim sağolsun.
Elif geldi mi   geliyor mu nerede kaldı derkeeeen... Doğdu çok şükür :)
Loğusalığı seven var mı bilmiyorum ama ben cidden hiç sevmedim. Neyse ki 2 ayın sonunda az da olsa toparlayıp "daha normal insan" kıvamına geldim. (bence tabii)
Kolik geldi-salladı-gitti(sayılabilir/denilebilir/son hale şükredilebilir)
Canım kardeşim evlendi ve teee uzaklara gitti. Memlekete gitti aslında ama neticede uzaktayız. Ve Ayça'sını bekliyor :) Yani tabii biz de bekliyoruz. Hatta bence en çok Elif bekliyor. Ayça ile ilgili çok hain planlar içinde olduğundan şüpheleniyorum. Adanadayken Ayça isimli bebeğin kafasını bolca ısırmasından bunu anlamıştım :)
Annelik sohbetlerine başladık, hatta ilkini canım arkadaşım Elifle yaptık :) Şimdi tam sayıyı çıkartamadım ama 15'i geçtik sanırım, yenileri de yolda... Bu sohbetler bana çok şey kattı, tecrübeli annelerden yepyeni şeyler öğrendim. Belki hepsiyle başka zamanda olsa bu kadar güzel sohbet edemezdik yani denk gelmeyebilirdi, o açıdan çok sevdim bu sohbetleri, teşekkürler kızlar :)
Bu sene çok üzücü olaylar da yaşandı memlekette ama onları burada yazmayacağım, sadece yeri gelmişken vefat edenler için Allahtan rahmet dileyeyim...
Bizim ev açısından en üzücü olaysa Lokum'un gitmesi oldu. Hala inanamıyorum gittiğine. Konserve ton balığı açarken hala nerede olursa olsun koşarak yanımda bitivereceğini hayal ediyorum. Sanırım onu hala çok çok çok özlüyorum. İyi bir yerde olduğunu bilmek tabii ki mutlu ediyor beni. Hatta buradan daha da rahat sanırım çünkü evde hapis değil, dışarı da çıkabiliyor.
2014 bizim için dolu dolu geçmiş. Elifle ilk tatilimize bile çıkmışız :)
Geçen sene bu zamanlar yaklaşık 28 hafta civarıydım sanki... Yani izne ayrılmaya gün sayıyordum :) Şimdiyse Elif maşallah 8 aylık oldu bile.
Zaman çabuk geçiyor.
Geçmişe değil de bugüne odaklanmak lazım sanırım.
Bir de blogun olmazsa olmazı yeni yıl dilekleri için yepyeni bir yazı hazırlayayım :)
Sahi sizin için nasıl geçti 2014?
2015'ten çok umutluyum her sene olduğu gibi... İnşallah bu sene 30. yaşımı kutlayacağım heyooooo, hiç de hüzünlü değil. Yaşlandım, yaş aldım gibi muhabbetlere girmeye gerek yok. Ne güzel sağlıkla yaşayıp gidiyoruz işte, daha ne olsun? (Tabii burada Ayça'nın partisindeyken Eda'nın arkadaşlarının beni küçük sanmasının hatta bebeğim olduğuna inananamamasının da payı büyük :)
Elif de inşallah 1 yaşını kutlayacak, peki cidden kutlayacak mı yani kutlamalar olacak mı, onu da sonra yazayım :)
Geçen seneki dileklerimi de (kendime) hatırlatıp size güzel bir müzik açayım :)



6 yorum:

  1. Benimle de röpörtaj yapman 2015 ten ilk dileğim:) Annelik sohbetleri kapsamında:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok isterim.. Blogda mail adresinizi göremedim ama siz bana mail atarsanız sevinirim: 2balik1kedi@gmail.com
      Çok teşekkür ederim ayrıca :)

      Sil
  2. 2014 bitiyor... zaman nasıl geçiyor anlamıyorum..
    2015 dilerim neşeyle geçer.. 2014 de güzel günlerim olduğu kadar gözyaşlarım da çok oldu..
    ve ben teşekkür ederim beni de röportaja layık gördüğünü anı bıraktığın için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl katıldığın için ben teşekkür ederim canım Aslı :)

      Sil
  3. Esracım kartın geldi :) çok teşekkür ederim, bayıldım :) Sağol çok, sen de "iyi ki varsın!" :)
    2014 bi denişikti bizim için :) Yani işte değil ama işyeri içinde birim değişikliğim oldu, kayınvalidemi kaybettik, çocuklar iyiydi çok şükür, ben de mutedil dalgalı, geçti gitti işte, şükürler olsun tabii halimize... Unutmadan yüksek lisansa başladım bir de biliyorsun :) Dedim ya gayet "denişik" oldu bu sene :)
    Annelik Sohbetleri için ben teşekkür ederim :)
    30 diyosun, ardından da yaş almak, yaşlanmak diyosun, bil ki çok ayıp ediyosun ;)
    imza: 43 yaşındaki Esen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum kartın sağ sağlim ulaşmasına..
      2015 daha az denişik geçsin madem :) Nehirli, Ali'li, sağlıklı, neşeli olsun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...