Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




8 Şubat 2015 Pazar

Bloga Yorum Bırakılamaması :)

Böyle bir yazı yazmamı gerektirecek boyutta bir sorun oldu; yorum yazılamaması.
Google'da gezindim, bloggerdan yardım aldım ancak sorunun kaynağını bulamadım.
"Open id" denilen şeyle mi alakalı, o ne demektir, sadece gmail hesabı olanlar mı yorum bırakabilir, bilmiyorum.
Yorum ayarlarıyla oynadım.
Ya düzelttim ya da tamamen bozdum :)
Yorum bırakabilen olursa bunu anlarız.
Bana bir şekilde ulaşıp beni bu sorundan haberdar eden herkese teşekkürler. Gmail hesabı ya da blogu olmayanlar nasıl yorum bırakabiliyor, ben de bilmiyorum.
Bana yine de ulaşmak isterseniz mailim: 2balik1kedi@gmail.com
Umarım görüşmeyi başarabiliriz bir yerlerde :)


16 yorum:

  1. Ayarlarda dedigin gibi kayitli kullanicilar var muhtemelen onun yuzunden engelliyordur bazilarini. Herkes de yapabilirsin o secenegi anonimler dahil herkese acilir bu kez yorumlar. Ama baska bir problem var ise konu beni asar tabii hehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki yazmışsın..yazıda belirtmeyi unutmuşum. o ayar en başından beri "herkes yorum yapabilir" şeklinde :) o yüzden de sorun ne anlamadım ki :) Mesela açılır pencere yapmışım şu an fark ettim..gereksiz sanki :) sileyim ben bu ayarı, bulursam

      Sil
    2. Aaa çok acayipmiş o zaman. Bilemedim ben de :/ Blogspotun kendince hallenmeleri ile ilgili bir durum da olabilir :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ben bırakabiliyorum☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi :) ne güzel.. sorunu hala bulamadım ama ben :)

      Sil
  4. Ben de bırakabiliyorum demek ki:))

    YanıtlaSil
  5. Sorun neymiş ben onu bile anlamadım. :))

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Bir şeyler kurcaladım ama bu kadar insan yorum yazabildiğine göre kısmen de olsa halletmişim demek :)

      Sil
  7. deneme bir ki :)

    YanıtlaSil
  8. Olmus saniyorum ayarlarinizda sorun olabilir buyuk.ihtimal open it.diyince duzeldi bence neyseki.sorun hallolmus.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...