Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




4 Eylül 2015 Cuma

En Sevdiğim 21 Çocuk Kitabı :)

Kitapçıya gidip mutsuz ayrılabilen nadir insanlardan biriyim sanırım. İçimi büyük bir kıskançlık kaplıyor ve "amanın bunlar neden benim değil?" duygusu ve "ben neden buradan ayrılmak zorundayım" düşüncesiyle hoflaya poflaya kitapçıdan çıkıyorum. Hatta homurdanıyorum. Bugün öğlen de Selcen'e homurdandım, "ben kalıyorum,sen git" dedim de olmadı. Döndük yine işlerimize.
Hayalimde olan şey bir kitapçı değil zaten, daha önce de demiştim, bir çocuk kütüphanesi. Tamam içine yetişkin edebiyatından sevdiğim kitapları da koyarım. Ve olmazsa olmaz bir okuma köşesi, kahve köşesi de istiyorum. Bu kaynak nereden sağlanır, bunu şimdilik bilmiyor olsam da bu hayalimin peşini bırakma niyetim de yok.
Geçen gün bir arkadaşım, iş yerinde çok sıkıldığından bahsetti, ben de ona "çocuk kitabı oku" dedim. Güldü. "Gülme,ben ciddiyim" dedim. "Hangi kitaptan başlayayım?" deyince beni ciddi aldığını anladım. Bir sürü isim söyledim. "Bana bir liste gönderir misin?" deyince de ortaya bu liste çıktı. Kendimi "10"ile sınırlamıştım ki 19. maddeyi yazarken bulunca, "peki madem,sınır 20 olsun"dedim. Tek sayıları daha çok sevince de-Yıldıray'a katılıyorum- liste 21 maddelik oldu.
Sevdiğim sıraya göre değil de aklıma gelme sırasına göre yazdım hepsini. İlk olarak aklıma "Kumkurdu"nun gelmesine şaşırmadım da "Momo" ve "KSD"nin sonlara kalması beni şaşırttı.
Listede yer alan kitapları zaman zaman güncelleyeceğim demek isterdim ama bu listedeki kitaplara sarılıp yatmak istediğim için bu listeye ancak ekleme yapabilirim :)

2.     Matilda
4.     Hayalperest
5.     Enginar Kalpler
7.     Pıtırcık serisi
8.     Balık
9.     Pera Günlükleri ve Yedi Denizlerde serisi
11. Momo
12. Uçan Sınıf
13. Clarice Bean serisi
15. Bir Pekin Ördeğinin Tam 15 Yıl 5 Ay süren Yolculuğu
17. Çocuk Kalbi
20. Riko ve Oskar
21. Kuyruklu Yıldız Eken Adam



14 yorum:

  1. Cok guzel bir liste olmus. Cogu bildigim ancak ogluma buyuk kacacagini dusundugumden bekledigim kitaplar. Kumkurdu hele kanayan yaram :( bulamadim hic bir yerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııım Fatoş, wordpress işyerinde açılmadığından okuyamıyorum yazılarını..en son kahvaltı yazını okuyabilmiştim :) kumkurdunu senin için de arayayım, aklımda olsun, çok teşekkürler

      Sil
  2. Bende seviyorum ara sıra çocuk kitabı serpiştirilen aralara çok iyi olmuş bu listeyi okumadıklarımı aradan seçer alırım teşekkürler paylaşımın için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, liste yapmak çok zevkliydi :)

      Sil
  3. 21 ! İyi bir sayı :) Listeden Pekin Ördeği ,Balık, Enginar Kalpler, Matilda, Kumkurdu dışındakileri okumamış olmama şaşırdım ve utandım. Sabah sabah iyi oldu, hemen bir-iki kitap alayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utanacak bir şey yok ki, ben de senin okuduğun çoğu kitabı okumadım :) hemen al bence de, umarım eversin sen de, blogundan okurum nasılsa :)

      Sil
  4. Ama ama ben çift sayı severim :)
    Listeye yabancıyım aslında, malum 'Çocuk Kitapları'nda ilk sınıftayız ama yavaş yavaş ilerliyoruz....
    Ülkü'ye(Çocuklu Hayat) söylemeseydik keşke, o treni kaçırdı ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çift sayı da severim ama tekler daha güzel gelir, 9-17-21 mesela :) yavaş yavaş ama emin adımlarla ilerliyoruz diyelim, ülküyü konuşalım, neden konuşmadık :)

      Sil
  5. Ay bu liste ne iyi olmuş, baya tamamlamışım listeyi:))

    YanıtlaSil
  6. Ne iyi olmuş bu liste:) Senin sayende tanışıyorum birçoğuyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım Esra, umarım sen de seversin :)

      Sil
  7. Bu liste tam da aradığım şey...Yavaş yavaş biriktireyim kitapları.Oğlum okumayı öğrensin başlarız bir kenarından.teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...