Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




11 Kasım 2015 Çarşamba

Dünya Çocuk Kitapları Haftası Kutlu Olsun!

Çocuk kitaplarını çok seviyorum.
Çocuk kitaplarını okurken bambaşka bir dünyada olmayı, hayallere dalmayı(hatta bazen oradan hiç çıkmamayı), yepyeni insanlarla (karakterlerle) tanışmayı, onlarla sevinmeyi ve onlar için üzülmeyi(dertlerine ortak olmayı), baskısı bitmiş bir kitabın peşine düşmeyi, sevdiğim kitabı herkese zorla okutmaya çalışmayı (öneri diyelim biz ona), kitap sever arkadaşlarla buluşup kitaplar hakkında sohbet etmeyi, kütüphanemdeki kitaplara bazen sadece bakmayı bazen de onlarla oynamayı, çocuk kitapları sayesinde tanıştığım tatlı insanları, bu tutkuyu içimde hissetmeyi seviyorum :)

Görseli karabalıkla beraber hazırladık :)
Bir hafta boyunca (11-18 Kasım) bu yazının altına "çocuk kitaplarını neden sevdiğini" yazan 1 kişiye sürpriz bir çocuk kitabı hediye edeceğim.

Geçen sene ve ondan önceki sene de kutlamayı unutmamışım, yaşasın :)
Uzun zamandır üzerinde düşündüğüm bir şeydi, "en sevdiğim çocuk kitabı" acaba hangisi diye. İleride cevabım değişir mi bilmiyorum ama şimdilik Kumkurdu "en sevdiğim, beni en çok etkileyen, hep baş ucumda durmasını istediğim" kitap :)
Kütüphanedeki Aslan "okul öncesi" kategorisinde en sevdiklerimden biri.
Kitapkurdu Lily ise baskısı bitmiş ancak çok merak ettiğim bir kitaptı, sağ olsun Akça sayesinde ona da kavuşmuş oldum.
Yakın mıdır acaba benim kendi çocuk kütüphaneme kavuşmam, ne dersiniz :)

16 yorum:

  1. Yukarıda saydıklarının hepsi bende var kiii:) Ben neden seviyorum yazayım, çünkü çok tatlılar...Bende olan bir kitabı hediye edeceksen beni katmayabilirsin çekilişe Esra'cım.Olmayan birine gitsin..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Valla açıkça söyleyim. Ben çocuk kitaplarını sevmezdim. Yani negatif olarak değil de, sevdiğimi bilmezdim diyelim :) Senin sayende farkettim. Hayata bakışımda bambaşka bir sayfa açıldı. Iyi ki de açıldı. Ben bu yeni dünyayı çok sevdim. Beni daha sevgi dolu yapıyor, daha iyi hissettiriyor çocuk kitapları. Iyi ki varlar. Sen de iyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
  3. Cocuk kitaplarını çok seviyorum çünkü bana hissttirdiklerini bu dünyadaki hiçbir şeye değişemem. Onların o renkli dünyalarının içinde olmak ve bu dünyadan bir nebze olsun uzaklasabilmek bana çok iyi geliyor. İçindeki buyuyemeyen çocuğu kaybetmedigimi gösteriyor bana ve bunda da o denli mutluyum ki. Daha bir sürü şey yazabilirim ama...

    YanıtlaSil
  4. Birincisi çocuk kitaplarındaki çizimlere bayılıyorum; böyle koy masana çerçeve niyetine izle.
    İkincisi Çocuk kitaplarındaki masumiyet beni çok etkiliyor. Büyüdükçe hani yitirdiğimiz saflığımız var ya, işte onu çocuk kitaplarında bulabiliyorum.
    Üçüncüsü ikizlerle çok güzel vakit geçirmemi sağlıyor.
    Daha da sayayım mı? :D

    YanıtlaSil
  5. Ben Küçük Prens i seviyordum. :) Hatta koleksiyon yapıyorum ( sözde ) Kızım doğunca okumaya başladım ama senin ve ckk sayesinde iyice genişledi bilgim sevgim :) Kısaca çocuk kitaplarını okuyunca mutlu oluyorum..

    YanıtlaSil
  6. İçimdeki çocuğu yaşattığı için çocuk kitaplarına bayılıyor, baş ucumdaki Kumkurdu ve Yalınayak Gen için şimdilik vazgeçilmezlerimdir.

    YanıtlaSil
  7. Okul öncesi kitaplarına Eylül sayesinde aşinaydım ama özellikle okul dönemi kitaplarına senin sayende ısındım ve hatta kaynaştım :) Kızlar ileride kitapları hevesle okurken ben onlara Esra'dan bahsedeceğim :)
    Çocuk kitapları benim çevreme umutla bakmamı , çocukları anlamamı sağlıyor...

    YanıtlaSil
  8. Cocuk kitaplarini seviyorum cunku olaylara acaip bir bakis acilari var,sonra okurken mutluluk veriyurlar,en olumsuz hikayelerde bile umut doluyor icim.İyiki varlar :)

    YanıtlaSil
  9. o kütüphane açılacak başka yolu yok:)))

    YanıtlaSil
  10. içimdeki çocuğun asla büyümesine izin vermediği için etrafımda çocuk kitaplarının olmasını seviyorum. Çocuk kitapları çocuklarımla büyüyen diğer yarımın yol arkadaşları ;)

    YanıtlaSil
  11. niye sevmeyim ki :))))
    bu arada miranın sandalına katılıyorum o kütüphane açılacak :))))
    kkk

    YanıtlaSil
  12. Gülşah ne kadar güzel söylemişsin tanımlamana bayıldım "çocuklarımla büyüyen diğer yarımın yol arkadaşları". Diğer yarına sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  13. Çocuklarımın ufuk açıcıları nasıl sevilmez...

    YanıtlaSil
  14. Kumkurdu ... merak ettim .. senin yüzünden alıcam sanırım :)

    Çocuk kitapları konusuna gelince....
    Çocukları çocukluk yapmayı o kadar çok seviyorum ve çok çocuksu hallerim vardır benim. Hatta büyüklerden şunun gibi laflar diyorum. " kaç yaşındasın sen " " sarhoş musun sen " "aslı yine sapıttı" " bu Kubilaydan daha çocuk " " kızım seni sayıklıyor"
    bu yüzden kendimi bildim bileli çocuk kitapları diye bir şey yok benim için... benim kitaplarım var... benim kitaplarım benim ruhumu anlıyor. rengarenk, fantastik, cesur, komik, şaşırtıcı, tersköşe... en önemlisi masum...saf..
    maddi durumum el verse sapıtıp bir sürü kitap almak isterdim. hatta keşke kitapçı dükkanım olsaydı :)
    ve en keyiflisi de çocuk kitabı okumaktır benim için.... sesimi değiştiririm hareketler yaparım kitabı yaşarım. o yüzden çocuklara kitap okurken onların eğlenmesi beni çok eğlendirir.
    çocuk kitabı eğlencedir...

    YanıtlaSil
  15. Büyüyen bi çocuk olduğum için, aradığım soruların cevaplarını dolandırmadan verdiği için,resimleriyle öykünün dışında bana başka başka öyküler yazdırabildiği için, çooook sevdiğim için 😊

    YanıtlaSil
  16. Katılan herkese çok teşekkürler, sürpriz hediye kitap, instagram hesabında yorum yazan "demet gencer"in oldu :)
    Meğer ne çok seveni varmış çocuk kitaplarının :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...