Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




19 Kasım 2015 Perşembe

Postcrossing Kartlarım-1

Aslında her şey Yasemen ve Hazan'a gelen kartları görüp "hiiii" diye iç geçirmemle başladı.
Postcrossinge üye oldum, 5 adet kart gönderdim ve kendi kartlarımı beklemeye başladım.
Hemen her gün posta kutumu kontrol ettim. Postacıya kızmaya başladım. Düşündüm ki "bana sanırım kimse kart göndermeyecek, böhüüü" Hayal kırıklığı yaşadım. Ama bir gün... Posta kutum dolup taştı :)
O günden beri de postacımız biriktirip getiriyor olsa da kartlarım çok şükür elime ulaşıyor.
Onlar da şöyle:
Sağ üstteki tatlı kız, bana ilk gelen kart :)

Şu karta yakından bakın çünkü kendisi bulmacalı kartmış, karabalık fark etti:

"Eli cebindeki yaratığı bul..." Buldunuz mu?
Benim gönderdiklerim pek şahane değil, favorilerimden biri de şu:


Bana gelen cevap da şöyleydi:“Hello!
Thank you so very, very much for the lovely card from a child with her cat. It's beautiful. I also like the stickers you used, and the stamp you enclosed, very nice. And thank you, thank you for the wonderful autumnleaf, such a nice idea to put it in the envelope! Your card with little presents is a real gift to me!
Wish you and your family all the best,
Esmeralda”


İşin aslı şu yazıda Yasemen, "Kendi acımdan Postcrossing’in sevdiğim tarafları çok fazla, bana kattıkları da öyle. Ama bunları bir kenara koyacak olursak en sevdiğim taraflarından bir tanesi sanırım kartlar ulaştıktan sonra gönderilen teşekkür mesajlarından şunu görmek: Birinin posta kutusunda kartınıza ulaştığında yaşadığı heyecanı, sizin gönderdiğiniz kart sayesinde duyduğu mutluluğu, hala bir şeyler için umut olduğunu… "dediğinde ne söylemek istediğini anlamamıştım. "Ne yazabilirler ki" demiştim. Yasemen sana sevgilerimi gönderiyorum ve mahçup olduğumu belirtmek istiyorum. Yukarıdaki mesaj çok tatlı değil mi? Resmen mutluluktan uçtum :)


"Direct swap"ın ne olduğunu bilmeden ilk kartlarımı yazdığım için insanlara şunu yazmıştım.
"Hi, How are you, dou like children books too" gibi, cevap bekleyen sohbet cümleleriydi :)
Bir de ilk başta herkese şunu yazdım: "Sorry for my bad English" :)
Şimdi bunları yazmıyorum. Kötüyse kötü ne yapayım diyorum.
Kişinin profilinde bir sıcaklık görmediysem daha basit şeyler yazıyorum. Bazıları ise sıcacık oluyor, onların kartını zarfa koyarak içine yaprak, pul gibi minik hediyeler ekliyorum.
Benim profilimde kedileri sevdiğim yazdığı için bolca kedili kartım oldu. Elif'in ellemediği kartım, sevmediği pişili kartım yok tabii :)
Bir de birkaç defa babaanne denk geldi, torunlarıyla postcrossing yapan, onlara 2 adet kart gönderdim. Çok tatlı değiller mi?
Kartlarım biriktikçe yine paylaşırım.
Çok teşekkürler Yasemen ve Hazan :)

Bir de yazmayı unutmuşum ama bana gönderen kişilerden birçoğu kütüphaneciydi ya da kitapçıydı, gerçekten şaşırdım. Hatta son gelen kartın sahibinin profilinde "çocuk kütüphanesinde çalışıyorum" yazıyordu, yoksa bunlar bana birer mesaj mıydı :)

10 yorum:

  1. Postcrossing'i sevmene çok sevindim, aksi olsaydı biraz buruk hisserdim herhalde :)
    Asıl mektup arkadaşım olduğun için ben sana teşekkür ederim.
    Posta kutunun dolup dolup taşması dileklerimle :D
    Hazan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıım Hazan, asıl ben teşekkür ederim mektup arkadaşım olduğun için :)
      Postcrossingi çok sevdim, sizin sayenizde :) çok çok teşekkürler, sevgiler

      Sil
  2. Ahh canim, cok guzelmis mesaj gercekten ama gonderdigin kart da pek tatli:)
    Dedigin gibi ben de sicaklik hissettigim profillere daha bir ozen gosteriyorum, bazilari bana gore fazla secici ve bu konuda biraz sert olabiliyorlar, pek hosuma gitmiyor o tarz profiller, kimisine de elindeki butun kartlari paketleyip gonderesin geliyor, oyle samimi, sicak ve mutevazi oluyor:)

    Ardi arkasi kesilmesin guzel kartlarinin, hep gelsinler, daha cok gelsinler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet umarım :)
      Ben de mesajla çok duygulandım.. Bazıları sahiden çok itici geliyor bana da, onlara sadece kart gönderiyorum :P
      Senin kartlarına bakıp iç geçirmiyorum dersem de yalan tabii :)

      Sil
  3. bende çok istiyorum ama cesaret edemiyorum ve bendede durum aynı galiba :) sorry for my bad english :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cesaret et bence çünkü çok çok keyifli bir şey posta kutunun dolup taşması :)

      Sil
  4. simitli kız olan karta bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. Sizden aldığım gazla giriştim ben de, mektuplaşmayı zaten çok severim, kartlaşmak da öyle ama henüz gelen kartım yok:) Benimkilerden de 1 tanesi gitti :) heyecanla bekliyorum, umarım elim bağrımda kalmam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok kalmazsın, gör bak neler neler gelecek posta kutuna :) sen de bloga yazarsın , biz de görürürz kartlarını :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...