Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu




4 Ocak 2016 Pazartesi

An'ı Yakalamak :)

Tatil günleri bizim evde genelde dinlenmeli değil de koşturmacalı geçiyor. Ev işleri ve Elif ile oynama arasında bir denge kurmaya çalışırken dışarıda yapılacak işler sırada bekliyor. O yüzden de misafircilik oynamaya bazen vakit kalmıyor.
Bence hafta sonları iki gün olmaya devam ederken Pazartesi günleri annelere izin günü olmalı :) Gerçi cumartesi günleri de çalışan anneleri düşünüp yine halimize şükretmeliyiz sanırım.
Bu tatilde -uzun zamandır bir ilk- kendime vakit ayırabildiğim 1-2 saat yakaladım, o anlar nasıl güzeldi :)

Öncesinde çalışma odasına oranın bir ardiye olmadığını hatırlatacak kıvamda çeki düzen verdim.
Çalışma masamı zaten çok seviyorum ama düzenlemeden önce içinden her şey çıkıyordu ve aradıklarımı bulamıyordum.
Ne kadar sıklıkla olmalı bilmiyorum ama fotoğraftaki gibi an'ları yaşamak gerek.
Bu fotoğrafı anlatacak olursam,
Solda en alttaki defter benim çizim defterim.
Onun bir üstündeki Defteri Aslı hediye etmişti, o defter artık Elif'in günlüğü :)
Defterlerin üzerindeki ajandalar ise bu senenin kayıt hazineleri.
Sinek Sekiz yayınlarının ajandası her güne 1 sayfa olduğundan çok kullanışlı. Pullu mektuplu olan ise gündelik kullanım için çok pratik. Mektup severler için harika bir hediye bence, teşekkürler Fatma :)
Balıklı defteri Gonca göndermişti, o deftere bakıp mutlu oluyorum ve okuduğum kitaplardaki güzel cümleleri ve kitap hakkındaki yorumlarımı yazıyorum.
Beyaz kutuda cevap vereceğim mektuplarım var, önündeki kart Özlemden, "all the secrets are contained in books" diyor, ben ona ekleme yapıp "and letters" diyorum.
Çünkü az sonra mektup yazacağım ve yazdığım kişiye çok acayip sırlarımı yazdım, hem de Selcen'den çaldığım kalemle :)
Mozaik pasta KKK tarifi, oldukça lezzetli. Tatlının yanında illa tuzlu yediğimi bana fark ettiren 4YKK Tangüle de selam ederek susamlı çubuklarımı yedim. Kozalağım ise doğa arkadaşımın takas kutusundan Semra-Kağan'dan :)
Kısacası çalışma masamda sevdiğim arkadaşlarımdan gelen minnak parçaların bir bütün oluşturmasını çok seviyorum.
Sağdaki origami ise en özel parçalardan biri.
Bir de görselleri devamlı değiştiriyorum, böylece tüm arkadaşlarımı görebiliyorum.
Masadaki iki adet harici belleğin görevi ise pek mühim, neyse bu yazının konusu değil.
Her gün böyle olsa bence kıymetini anlayamayabilirdim.
Lakin uzuuun zamandır böyle sıcak bir an-mektup yazma ve kahve içme- yaşayamadığım için bana çok özel geldi.
Hafta sonları gündüz uykusunu rahatlıkla uyuyamayan 1 Elifimiz var ama ne yapalım.
Hayatımızdaki güzel şeyler, an'lar ve insanlar için şükretmeye devam :)
O değil de mektup az daha uzasa sanırım minik bir öyküye dönecekti, bakalım yazdığım kişi de bu öyküyü sevecek mi :)
Sürpriz!

12 yorum:

  1. Ne mutlu size dolu dolu gönlünüzce bir gün geçirmişsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, gün değildi aslında ama o 1-2 saat çok kıymetliydi :)

      Sil
    2. eeee anne olunca saatler gün gibi geliyor bir kaç saat bile tüm günün iyi geçmesine vesile oluyor :)

      Sil
  2. Sen bir an ustasısın bence anlardan güzellik yakalama ustası. Günlük hayatında karşılaştığın insanlar bunu biliyordur umarım.
    İnsanları tanımak ve sevmek, onlara değerli hissettirmek sonradan öğrenilen bir şey mi yoksa sonradan unutulan bir şey mi kararsızım. Emin olduğum sen bunu çok iyi biliyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınla utanıyor ve mahçup oluyorum Züleyha :)
      Çok teşekkürler güzel yorumun için, öyle miyim sahiden bilmiyorum. (eskiden hiç değildim) Ama gayret ediyorum diyelim :)

      Sil
  3. Ne güzel yaa sanki ben yaşamış gibi mutlu oldum :) hepimizin böyle anlara ihtiyacı var :) benim de masamda bi değerliler köşem vardır canım sıkıldıkça bakar bakar mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel, değerliler köşesi :) Hiç aklıma gelmemişti :)
      Teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  4. ne güzel böyle detaylarda dansetmek.... sanatçı ruhlusun sen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle miyim dersin? Sağolasın ASlı, sadece keyif almaya çalışıyorum diyelim o halde :)

      Sil
  5. Ay, hayatta böyle bir masam olmadı, olmaz da:) Ben dağınıklıkta huzur bulanlardanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ne güzel Elif, ben arada da topluyorum, kafam/zihnim dinleniyor :)

      Sil
  6. Ne düzenli masa. Hayalimdeki masa. Gelip benimkini görsen arkana bakmadan kaçarsın. Her gün toplamaya çalışıyordum, artık pes ettim. Çöp eve doğru gidiyor :(
    Sanırım ıvır zıvırımı tıkıştıracak kapalı alanlarım olmadığı için bütün çöpüm ortada kalıyor, ondan bu haldeyim. Bana bu konuda el ver Esra. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...